Pomożemy wdrożyć CRM w Twojej organizacji
Potrzebujesz systemu CRM, ale nie masz osoby, która podejmie się koordynacji wdrożenia?
Zakres wsparcia
Po co organizacji system CRM
Dzięki systemom CRM organizacje agregują dane o swoich klientach z różnych perspektyw, gdyż system jest używany w różnych kontekstach przez wiele działów. To centralna baza informacji o kliencie - jego zakupach, aktywnościach, historii kontaktu. Systemy CRM pomagają w usprawnieniu procesów, zwiększeniu satysfakcji klientów, bezpieczeństwie danych oraz w wielu innych obszarach.
Wszystko, co organizacja wie o swoich klientach, powinno znajdować się w systemie CRM.
Dlaczego warto skorzystać z naszego wsparcia?
Jak wygląda wdrożenie?
Analiza procesów i zdefiniowanie wymagań
To najważniejszy etap! Bez niego niemożliwe jest dobre wdrożenie systemu CRM. Na tym etapie odbywają się spotkania i warsztaty, rozmowy ze wszystkimi przyszłymi użytkownikami systemu, analiza ich potrzeb oraz definiowanie konkretnych wymagań dla systemu.
Wdrożenie
To etap, podczas którego odbywa się konfiguracja wybranego narzędzia. Integrujemy system CRM z innymi narzędziami funkcjonującymi w firmie. Wdrażamy automatyzacje i upewniamy się, że wszystkie funkcjonalności działają.
Szkolenia dla zespołu
Po wdrożeniu funkcjonalności czas na szkolenie zespołu i upewnienie się, że wszyscy użytkownicy systemu rozumieją jak on działa.
Ile kosztuje wsparcie przy wdrożeniu CRM?
Koszt zależy od wielkości firmy, poziomu skomplikowania procesów, które będą integrowane z systemem CRM oraz liczby automatyzacji.
Zazwyczaj jest to zakres od 3500 do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.